Rekrutacja

Kryteria formalne dla Kandydatów na Uczestników Projektu „WŁĄCZ SIĘ! – aktywna integracja w powiecie dębickim i ropczycko – sędziszowskim”

  •  zamieszkanie na terenie powiatu dębickiego oraz powiatu ropczycko – sędziszowskiego
  • osoba bezrobotna/ bierna zawodowo
  • osoba zagrożona ubóstwem lub wykluczeniem społecznym- korzystająca/ kwalifikująca się do świadczeń z pomocy społecznej/ korzystająca z PO PŻ

Kryteria dodatkowo punktowane:

  • osoby korzystające z POPŻ – 15 pkt
  • kwalifikacje zawodowe: brak – 2 pkt
  • kwalifikacje zawodowe: niskie lub niedostosowane do potrzeb rynku pracy – 1 pkt,
  • doświadczenie zawodowe: brak – 3 pkt./ małe doświadczenie ( do 5 lat) – 1 pkt,
  • czas pozostawania bez pracy: za każdy rok– 0,25 pkt,
  • niepełnosprawność – 5 pkt.
  • kobieta – 10 pkt.

Ilość możliwych punktów do uzyskania to max. 36 pkt.+ czas pozostawania bez pracy: za każdy rok– 0,25 pkt.
W przypadku równej liczby punktów decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Rekrutacja będzie prowadzona w terminie: w miesiącach czerwiec/ lipiec 2020 r. Do projektu zostanie zakwalifikowanych 40 Uczestników.

Kandydaci zobowiązani są do złożenia prawidłowo wypełnionego formularza rekrutacyjnego wraz z wymaganymi zaświadczeniami/ oświadczeniami.

Kompletny formularz rekrutacyjny wraz ze wszystkimi wymaganymi zaświadczeniami/ oświadczeniami należy złożyć w biurze Projektu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 na adres biura: Towarzystwo „ALTUM” Programy Społeczno-Gospodarcze, ul. Konarskiego 10/24. 39-200 Dębica osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kuriera/faxem-nr fax 17 860 25 97.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY