Kryteria formalne dla Kandydatów na Uczestników Projektu „WŁĄCZ SIĘ! – aktywna integracja w powiecie dębickim i ropczycko – sędziszowskim”
- zamieszkanie na terenie powiatu dębickiego oraz powiatu ropczycko – sędziszowskiego
- osoba bezrobotna/ bierna zawodowo
- osoba zagrożona ubóstwem lub wykluczeniem społecznym- korzystająca/ kwalifikująca się do świadczeń z pomocy społecznej/ korzystająca z PO PŻ
Kryteria dodatkowo punktowane:
- osoby korzystające z POPŻ – 15 pkt
- kwalifikacje zawodowe: brak – 2 pkt
- kwalifikacje zawodowe: niskie lub niedostosowane do potrzeb rynku pracy – 1 pkt,
- doświadczenie zawodowe: brak – 3 pkt./ małe doświadczenie ( do 5 lat) – 1 pkt,
- czas pozostawania bez pracy: za każdy rok– 0,25 pkt,
- niepełnosprawność – 5 pkt.
- kobieta – 10 pkt.
Ilość możliwych punktów do uzyskania to max. 36 pkt.+ czas pozostawania bez pracy: za każdy rok– 0,25 pkt.
W przypadku równej liczby punktów decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja będzie prowadzona w terminie: w miesiącach czerwiec/ lipiec 2020 r. Do projektu zostanie zakwalifikowanych 40 Uczestników.
Kandydaci zobowiązani są do złożenia prawidłowo wypełnionego formularza rekrutacyjnego wraz z wymaganymi zaświadczeniami/ oświadczeniami.
Kompletny formularz rekrutacyjny wraz ze wszystkimi wymaganymi zaświadczeniami/ oświadczeniami należy złożyć w biurze Projektu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 na adres biura: Towarzystwo „ALTUM” Programy Społeczno-Gospodarcze, ul. Konarskiego 10/24. 39-200 Dębica osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kuriera/faxem-nr fax 17 860 25 97.